tisdag 19 juni 2012


Fick en tiokilosdipp över att flytta i höst så jag satte mig för att söka igenom internätet efter folk som går eller har gått på Gamleby. Största anledningen till att jag blir lite skakig är ju för att jag aldrig sattit min fot där, vet inte hur standarden är eller hur stämningen är. Menmen, min stalkning gav feta resultat! Gamelby är ju mest känd för sin fotolinje och gosh, jag har hittat en grabb från lund som går där som är så sinnes duktig att jag går av. Känns bra! Har också sett lite fet film han gjort om internatet. INfo jag fått fram:

+ DET FINNS EN HUSKATT!! som chillar runt och myser med alla på internatet åh <3
+ i motsats till vad hemsidan säger så är det tydligen fett med fest
+ jävligt snigga brudar överallt
+ feta rum!

så nu är jag taggad igen, tack internet <3

1 kommentar:

  1. Gamleby är jättemysigt, gick en sommarkurs där för 2 är sen. Kan kanske vara lite konstigt första dagarna men sen tror jag du kommer trivas.

    SvaraRadera