lördag 21 juli 2012



Har lite lagom skönt blandade känslor om att missa Trästocks för första gången på fem år, men men. JAG HOPPAS DET REGNAR PÅ ER OCH ATT NÅGON SPYR I ERA TÄLT. Typ. Nä men jag har det asbra här i danmark faktiskt, dricker öl och lyssnar på jazz och grejer. Imorgon blir det släktkalas och sen åker jag till göteborg för att andas ut lite. Hemma på måndag igen! Då ska jag dricka uteserveringsöl med karre har jag bestämt, och spela en hel massa magic med B hemma i lägenheten. Åh vad bra det känns att längta hem ändå!

Insåg även idag att jag flyttar hemifrån om en månad:

+ Har införskaffat en dansk brödrost, en dansk diskborste, danskt Ölebröd (dafuck hur gör man danska ön på min datta?) som är världens godasta gröt gjort på rivet rågbröd + öl + lite annat. Låter fuckat men är bäst.

+ Köpt feta muggar (billiga)

+ Köpt ännu fetare koppar (asdyra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar