måndag 3 oktober 2011

teater, garganuta, corona, havregrynsgröt, hisshäng och murbräcka



I fredags skulle vi på teaterföreställning med klassen. Matilda cyklade mig dit.


Jag tog hennes kamera och försökte fånga ögonblicket av att åka genom en mörk tunnel en höstkväll i rött läppstift, gick sådär.

Ella var också med.

Sen kom vi fram till skuggteatern på Ålidhem och tittade på pjäsen som var grym och handlade om godzilla och ångest och sånt där.

Sedan kom jag och Ella på att vi absolut måste ut och dansa, och drog med oss Einar och Emanuel på förfest med havregrynsgröt, te och clementiner.

Sen gjorde vi oss fina och finåkte hiss för att komma i rätt stämning.
Sen gick vi till campus och corona och hade det fett! Jag är så smart som alltid går ut med Einar när jag är ute; 1, han är typ den enda killen jag känner som gillar att dansa. 2, han han användas som murbräcka mot äckliga killar som kommer och tafsar på en. Bra kväll alltså! Sen gick jag hem i mörkret och pratade med Karre i telefon för att ej bli våldtagen. Klrarade mig bra.

1 kommentar:

  1. Thаnk you fοr sharing уour info.
    I гeallу appгeciate уour efforts anԁ I am waiting for your fuгther wгitе
    ups thanκs onсe again.

    mу wеb-site - at&t unlock iphone

    SvaraRadera