tisdag 25 oktober 2011

tycker att rebecka karijord är rätt överskattad


+ Är lite lagom bitter och sur idag, är lagom taggad på att spela teater utomhus två dagar i streck och gaahh. Urash. Sursursur och tveksam till allt. Skulle ju vara så skönt att bara kunna se positiv till nya ideer och sånt.

+ Hej du där nere i söder. Kom hem till mig snart!

+ Är ledig från min textil idag tydligen, måste vänta 3h tills Karre slutar så att vi kan åka hem till mig. Ikväll ryker allt hår!

+ Imorgon ska jag på min slutgiltigt inhandling av pa100-material! ÅH ROLIGT, jag taggar detta galet. Ska te.x unna mig en sån fantastisk sak som en ny tygsax. Mmmmm det finns inget skönare än att klippa igenom tjockt tyg med en riktigt bra sax. Nästan som sex. Saxsex.

+ Taggar jazzfestival och lyssnar igenom Midaircondo, Rebekka Karijord (sämst) och Tonbruket. Funderar också på att dra på någon av klubbarnas halloweenfirande med Ella + folk, och så kommer jag nog inte ifrån festen i flurkmark på lördag. Hur tar man sig ens dit??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar