onsdag 19 oktober 2011

listylisty


NAMN: Amanda. Skulle dock ha hetat Marion, det vore asm
PIERCINGAR: Inga alls, ej öron heller
TATUERINGAR: Samma där men är galet taggad hehehe
LÄNGD: 159 kanske?
SKOSTORLEK: 36-38
HÅRFÄRG: Brunt fast med dryg röd glans
FRÄKNAR: En del på sommaren, typ fem.
MOTTO: Öh. Tänk inte för mycket.
ÖNSKAR DU ATT DU BODDE NÅGON ANNANSTANS? Delvis. Jag älskar dock Umeå men det är mycket som inte finns här just nu.
TYCKER DU ATT DU ÄR ATTRAKTIV? Jorå, för det mesta.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR?Att bli ensam, att inte få göra det jag vill i framtiden

SENASTE ...

FILMEN DU SÅG? Har ju sett otaliga avsnitt av Six feet under, men senaste filmen var typ senaste pirates!

LÅTEN DU HÖRDE? Hollow talk - Choir of young belivers

LÅTEN DU LADDADE NER? Sällan jag laddar ner, men troligen något lokalt som Gidge typ

PERSONEN DU RINGDE? Det var galet länge sedan, säkert Kasper

PERSONEN SOM RINGDE DIG? Mamma!

TV-PROGRAM DU SÅG? Bron, danskt krimdrama

PERSONEN DU TÄNKTE PÅ? Sonny Moore

FAVORIT ...

MAT? Alltså mat <3 Korvstroganoff tror jag absolut!

LÅT? Öh, kanske Karenina med Thåström eller When Im Gone med Eminem

SAK ATT GÖRA? Mysa, hångla, äta mat, titta på serier, resa

SPORT? Öh simning typ

KLÄDER? Sköna saker, min senaste gråa collagehood jag köpte för 30 spänn på kupan äger

FILM? Rockyserien

BIL? Vi har en fin metallicblå mazda

SERIE? Six feet under, House, SATC, Arkiv X, åh det finns så mycket

HAR DU NÅGONSIN ...

GRÅTIT ÖVER EN POJKE? jarå

GRÅTIT ÖVER EN FLICKA? jarå

LJUGIT FÖR NÅGON? haha ja.

VARIT I SLAGSMÅL? inte slagsmål men åh det skulle äga

BLIVIT ARRESTERAD? nähädu.

TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET IRL? ja det är kul!

ANTAL ...

GÅNGER DU VARIT KÄR? beror på. Riktigt riktigt, fyra gånger.

GÅNGER DITT HJÄRTA BRUSTIT? konstigt uttryck, men om det är att må så dåligt som man kan pga. känslor så typ två. Av kärlek en gång.

HJÄRTAN BRUSTET PÅ GRUND AV DIG? ett

TJEJER DU KYSST? massor <3

GÅNGER DITT NAMN VARIT MED I TIDNINGEN? ganska mycket ändå! typ 8 kanske

SENASTE ...

BOKEN DU LÄSTE? sju sköna snubbar av titti persson, galet bra

PERSONEN DU FICK E-MAIL AV? norwegian med mina flygbiljetter! Love U

PERSONEN DU FICK BREV AV? dödsronny från thailand som jag köpt ett eminemhalsband av

PERSONEN DU FICK SMS AV? karre

GÅNGEN HELA DIN FAMILJ ÅT MIDDAG TILLSAMMANS? ida!

SAKEN DU KÖPTE? hårklippning! Eller, det var ett presentkort. Annars typ mat


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar