tisdag 3 januari 2012


Tja det där med nyårslöften är ju inte min grej men för första gången så känns 2012 som ett år där saker bör genomgå stora förändringar.

+ som att klara av ett halvår till av distansförhållande (och njuta av det)
+ som att jobba hårdare än sten med mina arbetsprover
+ att söka in på allt möjligt, och sedan faktiskt våga tacka ja till något (helst komma in på något råfett såklart)
+ att ha flyttat från umeå innan nästa år
+ att resa till norge några månader i sommar och jobba ihop pengar
+ att sparasparaspara och inte slösa bort alla mina pengar
+ att skapa mer
+ att lära mig att uppskatta att vara ensam mer än jag gör, dvs. att ändå vara glad även fast han den där grabben man gillar är långt bort i söder
+ att umgås mer mer vänner och ta tag i att lära känna fler
+ att inse att det inte ger ett dyft att vara deppig för onödig saker, det är bättre att försöka se positivt på allt för då övertygar man sig själv att allt är lugn och man mår direkt bättre
+ göra mer spontana grejer som att typ, ringa någon en vårkväll och sen dricka öl och äta pizza på ett hustak och lyssna på musik. Ungefär sånt.
+ vara lycklig och låta mig själv vara kär! För just precis det är jag så himla mycket! Och det är det bästa som finns, alla kategorier.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar