måndag 27 februari 2012


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Var 9 år typ, reste till Grönland och hälsade på min mormor, spelade sims och umgicks troligen med med Allis eller Jenny som gick i min klass då.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick i tvåan, planerade modevisning, umgicks kopiösa mängder med Kasper, promenerade mycket i gamliaskogarna och lyssnade på Bob Hund. Jag gick på Umeå Open och dansade fast hjärtat brast och så, typ. Sen blev jag singel!

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Popcorn!!! Ostbågar!!! Kombineationen violpastiller/salta katter och marabous mintchoklad!

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Alltså typ, dom flesta av Lasse Winnerbäck, Kent, BD? På senare tid en massa hiphop och jag håller på att lära mig Yonkers av Tyler, the creator. Sjuukt svår och snabb dock. Making crack rocks outta pissy nigga fishbone, this nigga Jasper trying get grown, about five seven of his bitches in my bedroom...

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
Resa utomlands som fan, helst till Tokyo MEN DET SKA JAG ÄNDÅ TJOGO!! Fast det skulle ju underlätta med en miljon. Annars; köpa en fet lägga i en fet stad leva livet. Köpa en coverlock kanske.

6) FEM DÅLIGA VANOR?
biter på naglarna, är sämst på att hålla ordning speciellt i kök, för stort närhetsbehov, köper för mycket och för dyr öl när jag är ute, klär mig för kallt.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
sy, resa, laga mat, titta på making of-filmer, planera och fixa inför framtiden

8) FEM SAKER DU VILL GÖRA I ÅR:
komma in på en bra skola, hitta en billig lägenhet eller internat, resa till japan och tanzania, jobba i norge i sommar

1 kommentar: