torsdag 9 februari 2012


Repetitioner från 9-16 och jag är som vanlig helst slut. Det är intressant det där om hur otroligt mycket mer energi teater tar än normala lektioner, eftersom man ligger under 100% koncentration i flera timmar i sträck. Intressant hur slut man blir! Intressant hur trött man blir i rösten efter att ha varit en upprörd man i ridstövlar en hel dag.

Dagens insikt; det är löjligt att vi har ca 2,5 veckor kvar av kostymarbete innan allt ska vara klart
Dagens insikt nr. 2; det är ännu löjligare att jag även har ett helt kostymjobb som inkluderar en massa secondhandshopping och sömnad. Inspelningen är om en vecka. Hoho, kulkul.

(Sanningen, DET ÄR ASKUL. Det var länge sedan jag gjorde någon som jag mår så bra av, någon som jag älskar så mycket och något som får mig att känna med begåvad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar