tisdag 14 februari 2012


+ Igår åkte jag buss fram och tillbaka över hela umeå kändes det som, och sen fastnade jag på ersboda i två timmar. Förutom att rensa myrorna på kläder (som såklart finansierades av skolan HEHEHEHE) så tröståt jag på frasses. Sen räddade Isak mig från kylan och jag kom äntligen hem! (Mitt busskort, kontokort, samt mobil var slut på pengar så jag kunde inte få tag i en bussbiljett och det var 20 minus ute + att jag hade världens tunnaste stumpbyxor)

+ Kom till läggan och insåg att jag inte hade något som kunde väcka mig på morgonen. min dator + mobil hade slut på batterier och eva hade min laddare. Lyckad dag. Detta resulterade i;

+ Att jag vaknade i lägenheten av VÅRSOL klockan elva och drack kaffe på balkongen. Satt sedan i solen på apberget för första gången iår. I solglasögon. Mmmm februari jag älskar dig.

+ Åkte hem istället för skola. Är nöjd och syr till kostymjobbet jag ska göra i helgen, woopwoop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar