onsdag 22 februari 2012

Feta grejer jag har gjort på lovet;


+ I lördags klev jag upp dödligt tidigt och tog mig till filmstudion där en galet lång dag tog sin början! Grymt teknikerteam, sjukt duktiga skådisar, lång väntan, hårlockar som ska sitta på plats, blomsprutor med nötblod och motorsågar. Tror att resultatet kommer att bli ungefär hur tjusigt och bra som helst!

+ Efter att ha lyckats ta sig ut med bilen från en översnöad och snöstormig parkering drog vi ett subwaybesök med teamet för att fira att vi äger! Sedan ett hejdå till Leo som skulle på något stohej vid arkitekthögskolan, och så åkte jag med Isak till Verket. Efter att ha kommit över att det är asjobbigt att inte känna någon som var där medans alla andra kände varandra, slutade kvällen med att vara sjukt fet. Varför har jag aldrig varit på verket tidigare???

+ DET SNÖADE HUUUR MYCKET SOM HELST NÄR JAG ÅKTE HEM OBS

+ Chillat jävel, och hängt hos Isak, chillat jävel där och sen åkt till skellefteå med B och badat i en fet jacuzzi mmmm nöjd med livet

+ I kväll blir det Scharinska med Kaspero och i helgen blir det Umefolk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar