torsdag 12 april 2012


I förrgår klev jag på nattåget tillsammans med Emma-Lisa, chillade i restaurangvagnen med fulla norrlänningar och klippte hår på tågtoaletten. Stockholm 06:30, somnade på en bänk och blev bortkörd av vakterna. Träffade upp Johan och hittade den perfekta studentklänningen på beyond retro för bara 600! Alldeles för liten och jag kan inte andas i den, men jag kommer iaf att se ut som en prinsessa och det är ju alltid något! Käkade sushi på något lite ställe på söder, upptäckte att vi satt bredvid Markus Krunegård som satt och var sur i sin episkt snygga svarta hood. Har även köpt 2 snigga flanellskjortor. Åkt tåg, saknat Umeå. Nu är jag i linköping och har det rätt nice, ikväll ska jag på ~klassisk konsert~ Älskar att inte vara musikare alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar