lördag 7 april 2012


- Vem köpte du senast något, och vad?
Ööh jag beställde en stor last episka kläder från redbubble ihop med Isak och Fredrik! Dock har dom inte kommit fram än och jag är sjukt nojjig, gud vad jag inte litar på typ internet och usa generell...

- Inom fem minuter: En kram eller en cigg?
Kram! Är rätt sugen.

Samlar/har du samlar på något? Vad?
- Samlade fan inte på någonting när jag var liten! Ovanligt! Diggade dock de flesta typer av stenar och så.

- Var är du någonstans? Varför?
Blev nyss avsläppt på liljansberget, nu sitter jag i soffan och lyssnar i detta nu på detta; http://open.spotify.com/track/1NY8DKH5VnnBBmytMeJdTQ
anledningen; har inte mycket annat att göra. Hoppas på lite smörgåstårta och påskumgänge framåt kvällen kanske? Ska öppna mitt PA100-dokument också... snart...

- Berätta tre bra raggningstips?
Var jävligt snygg
Var jävligt o-på
Say no more

- Tre materiella saker du tycker mycket om?
Hatkärlek till min dator
Mina nya kamera
PENGAR!!! <3

- Om du fick byta alla dina kläder med en person, vem skulle du välja (ignorera storlek osv)?
Haha KASPEEEER såklart. Oh wait, har jag inte redan gjort det..?

- En film du tycker är dålig men kul att titta på?
Det mesta. Typ alla chicflickfilmer?

- En plats där du oftast kopplar av väldigt mycket (inte typ “utomlands” eller “i karlstad”, utan mer specifikt typ “min säng”)?
I lägenheten jag är i nu, jag gör fan inget värt här någon gång!

- Vad är din inställning till hästar?
Fina, stora, luktar mysigt, bra att ha

- Kan du vissla? Hur bra, skala 1-7?
Är badass. 6 Kanske.

- Har du någon gång haft en lärare/handledare/chef/etc du känt dig “attraherad” av?
Vi hade ju den där bruden som hade bilder på sig badande i lera på fb! Engelskavikare i ettan på gymnasiet typ.

Kan du rabbla alfabetet baklänges (grattis om du kan, va fa-an)?
Nja

Kan du rabbla det baklänges full?
Säkert bättre iaf

Hur bra tror du att du är på att spela nykter?
Haha

Vem är den längsta personen du känner rätt bra?
Benjamin! Känner jag någon länre? Arvid kanske?

- Om du fick välja ett annat ursprungsland på dig själv, vilket skulle du välja?
Vore ju fett att vara heldansk istället för halv, annars typ England men boende i sverige. Så att man kan språkbrilliera liksom.

- Om du var ett djur, vilket skulle du vara (motivera utförligt)?
Katt. Chilla, lapa lite käk, mysa mycket, bli sur och dissig ibland, röra sig mycket och rivas lite med klorna när man sover. Mjuka också, och folk gillar oftast att gosa med katter så jag skulle få mycket bekräftelse hoho.

- Två personer du tyckte var assnygga när du var mindre som bor/bodde i din stad?
Lätt Lo, och Jenny Lee. Mina favvobrudar när jag var typ 16 kanske? Så jävla snygga.

- Om du fick välja en sport/kampsport/extremsport/etc att vara jäääävligt bra typ, alltså top 10 i världen, vilken skulle du välja(tänk bara för sakens skull, inte typ att du ska kunna tjäna pengar på det)?
Lätt någon feet kampsport, typ judo eller karate. Så himla cool man skulle vara.

- Samma, fast med instrument?
Piano!

- Vad har du i din väska just nu (ALLT!)?
Behövde öppna västan för detta, tar den lilla inte den stora.
1 st tshirt som är karres
1 st börs
1 st väldigt trasiga strumpbyxor
1 st ciggpaket
1 st tändare (som matchar med mina skosnören jag köpte häromdagen!)
1000 st skräp
1 st solglasögon
1 st spetslinne jag nyss fick
No more

1 kommentar: