lördag 28 april 2012



Ok, bra och dåliga grejer med att ev flytta till folkis i höst (jag går i flyttångest just nu såattehh):

- jag tycker inte om människor speciellt mycket vilket kommer att leda till att alla är i fet gemenskap förutom jag som sitter ensam på mitt rum typ
- jag kommer troligen att störa mig kopiöst på alla som är där i början eftersom att jag har den undermedvetna principen att ogilla människor innan jag blir bevisad motsatsen (typ det sämsta som finns i denna värld)
- är rädd att mina fördomar mot textilare går i uppfyllelse, och att dom är mesiga och alldeles för snälla
-nojjar sönder pga allt nytt och att grejer inte är som dom brukar och sjukt otryggt

+ kanske ev får asbra vänner eftersom vi delar samma intressen? Fast vad vet jag? Brukar ju hata folk i samma intressegrupper som jag eftersom det utgör ett hot (i min lilla hjärna)
+ kanske kommer över mina fuckade nojjor gällande andra människor och lyckas bryta min tidigare nämnda undermedvetna princip att ogilla folk
+ kanske kommer över mina allmänna upfuckade nojjor
+ kanske blir en socialt duktig människa till slut! :D

2 kommentarer:

  1. Jag tror att folkis är sjukt bra för dig. som du säger kommer du garanterat att lära dig jättemycket om dig själv och andra. Om det inte passar är det bara att flytta hem igen, för vi som redan lyckats övertala dig om att vi är snälla finns kvar här!

    SvaraRadera
  2. *känner sig hatad*

    :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    SvaraRadera