lördag 21 april 2012

Igår var en bra dag! Vaknade och kände mig alldeles fantastiskt nöjd och glad utan att känna behovet att släpa mig in till den enda lektionen jag hade. Åkte in med min käre far istället och satt på station med Isak. Hur mycket folk som helst på station för övrigt, det var länge sedan. Axel kom förbi, snack, promenad i sviniga kalla umeå centrum. Hittade Elmer och Kansas City Shuffle på Burmans, kikade lite så att vi med tillfredsställda sinnen kunde skippa scharinska senare på kvällen! (Insåg återigen varför jag diggar Umeå så mycket, kulturellt sätt) Isak på möte, Axel på Café Göteborg med kaffe och litteratur. Den enda jag känner som läser Murakami tillräckligt mycket! Annat också, Lund, papper, skrivande och så.

På kvällen styrde jag och Ella som sagt Skins-marathon på Marieberg, med Matilda, Karre, Fanny, Evelina, Axel och Isak också då. Jag var ovanligt duktig på att inte bli trött, och vi plöjde 1,5 säsonger tills klockan blev halv sex och vi såg ett så jävla ångestfyllt avsnitt att vi inte pallade mer. Lätt en av de jobbigaste i tvserieväg.
Kunde inte somna med för mycket Burn och socker i blodet, väntade tills bussarna började gå och sitter nu i lägenheten liljansberget igen. Fantastiskt pigg! Kör igenom en säsong Lost också, någon balans måste man ju ha...

+ Fick ett tips om att pockets kostar typ 40 spänn på adlibris så nu ska jag beställa ett fint bibliotek nästa gång  jag får money!!! Finns typ inget jag respekterar mer än om någon har ett välfyllt och utvalt bibliotek, namnam.
+ Köpte en biljett Luleå - Linköping för typ nada, nöjd chey
+ Har så fina vänner att jag dör ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar