torsdag 17 maj 2012


Alltså är inne på min tredje ensamma dag i läggan nu. Känner mig sämst som ej kan underhålla mig själv, gud vad jag ägde på det förr! Idag har jag iaf joggat till iksu, simmat i en timme, joggat tillbaka. Är fan bäst. (Ska aldrig göra det igen) Ska ner till bion snart! Man kan ju inte vara hur nyttig och duktig som helst.

Har iallafall insett att Umeå är världens bästa stad när man har mycket på schemat, många att träffa och massor att göra. Men så fort alla är upptagna, vädret är trist och man varken har jobb eller skola så är det inte så himla kul. Skulle faktiskt aldrig kunna bo kvar här utan att plugga och samtidigt må bra. Mitt beslut om Åsa och Katrineholm är fan det bästa någonsin.

PS JAG KÖPTE EN KATT-TEKANNA IDAG! Eller, Petter ska köpa den på ebay åt mig. För jag vågar mig inte på internet ensam..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar