fredag 11 maj 2012


Känns som att jag inte varit hemma på tusen och åter tusen år. Grejer jag hunnit under denna lilla fake-lovvecka jag tagit mig själv här i söder;

- B såklart
- Gjort en sökning på Åsa folkhögskola, är nu ca 80% mer taggad än förut och jag taggar faktiskt jävel att få flytta. Tankarna går på bokhylleinköp, en sån där stor eminemflagga att ha på väggen, animeboxar för ensamma sakniga kvällar. När jag kommer hem ska jag plöja alla loppisar jag hittar på feta inredningsgrejor
- Varit i gbg! Träffat Birve för första gången på hur länge som helst! Vi hittade ett fett café på andra långgatan där man kunde sitta i ett litet rökit rum och röka vattenpipa till smörig arabisk pop. Älskart.
- Hamnat på en krog vid avenyn och druckit öl, lyssnat på Marcus coverband och chillat. Råkade gå upp för en trappa i samma lokal och hamnade i VÄRLDENS FETASTE HIPHOPKLUBB åååh. Allt var röd sammet, guld, kanye och livebattles. Älskar göteborg för detta.
- Gått misärmarcher genom spöregn tre olika gånger, en gång när vi hamnade mitt ute i ingenting och skulle hitta till en folkis klockan ett på natten. Kul.
- Nu ska vi in till linköping, äta glass och titta på Avengers!
- Åker hem imorgon! Saknar vår-umeå. Ska träffa Isak och trycka i mig socker, samt Kasper för att säga hejdåhejdåhejdå innan gamla gänget åker iväg till Kålhuvudet (karres stuga)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar