torsdag 31 maj 2012


Jag älskar min skola! Jag älskar mina lärare! Den sista veckan har jag nämligen kamma in så jämarns många slutbetyg som är waaay högre än jag förtjänar. Jag menar, förra veckan hade jag lektion i en sal där jag aldrig suttit min fot i detta år! Hela min klass berättade att vi varit där hela året. Alltså har jag inte gått på en enda av de lektionerna. Skönt!!!

Det känns liksom allmänt fett att få MVG i ett ämne där jag har extremt dålig närvaro medans många andra satsar jävel, är på alla lektioner, gör alla uppgifter med minituös perfektionism och pluggar så mycket att de inte hinner ha några riktiga liv liksom. Jag har hunnit med att upprätthålla ett distansförhållande, åka till linköping varje månad, ta det jävligt chill och umgåtts med massor med folk. Så jävla orättvist men jag tackar och tar emot liksom...

3 kommentarer:

  1. hahahaha känner igen mig i det där med aldrig varit i salen tidigare, så himla himla mycket!!!

    SvaraRadera
  2. men asså ha ett riktigt liv?? självdisciplinen att sätta sig ner och plugga kommer man ju ha nytta av hela sitt liv! obs och ps grattis till MVG

    SvaraRadera
  3. svar: Bra mandandis!! Vi är bäst.

    SvaraRadera