lördag 26 november 2011

freddie freeloader

+ Jag är hemma nu och har haft det så himla fett! Är så glad hela tiden där! Fuck you Umeå! Fast det bästa är ändå att jag inser hur bra jag har det, och hur tryggt det är och den grymma känslan av att lita på sig själv fullt ut och klara sig bra ensam hemma i det lite för kalla och lite för tomma Umeå.

+ På min tre timmars tågresa från linköping - arlanda läste jag upp Murakamis Sputnikälskling, och efter säkert ett år med tvekan inför denna hipsterförfattare så faller även jag. Fantastiskt! Bibblan nästa, suktar redan efter mer.

+ 1 vecka kvar till stora produktionsmötet = att alla kostymskisser, tygprover, färgpaletter och idéer ska vara klara!

+ Jag och Ella har ett span i vår korridor just nu! Så himla snygg brud.

+ Idag går jag till halv fem = att jag kommer hem hur sent som helst. Ikväll ska jag lägga minst två timmar på att lära mig att teckna skuggor i fallande tyg, det ni!

+ Har även tillbringat dagen med att se igenom säkert 50 anime openings på tuben, nu har jag en hög att se medans jag jobbar!

+ Lyssnar på Miles Davis

2 kommentarer:

  1. Vem är spanat är ju frågan!!

    SvaraRadera
  2. den bästa tycker jag är fågeln som vrider upp världen. eller ev. triologin han skriver, fastj ag har bara läst första boken. men den var så himla bra grinar buhu

    SvaraRadera