lördag 12 november 2011

som skriker på varandra på tv:n och brian har kidnappat barnen

Idag har jag;
- sett 16 and pregnentmaraton på mtv
- inget mer

Snart ska jag dock in till stan och försöka vara lite social och inte bara fastna här hemma. Folkmusikkonsert och dans med Einar och klassen! Blir säkert grymt. Jag måste försöka bli bättre på att umgås och inte bara göra det enkla att vara less och trött hemma. Jag kan inte ens jobba vid symaskinen! Imorgon och på måndag är jag ledig och då ska jag ställa klockan tidigt och jobba hela dagarna. Blir bra, behöver lite tidsregler. Jag längtar mest till jullovet och att få tillbringa min tid med min familj och Benjamin i stugan och fira jul. Men tills dess får jag ta mig i kragen och faktiskt försöka njuta av min ensamma tid typ. Även fast det känns drygt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar