torsdag 17 november 2011

the sun smells too loud


+ Lyssnar på morgonpasset som vanligt och hör saker som att hälften av alla treåringar använder internet, att Sanna Bråding blir provocerad av för pigga och för glada människor (jag håller med) och att Soran kissar på sig själv i duschen för att det är hans enda möjlighet till mänsklig värme.

+ Har produktionsmöte inför slutprojektet och nu är alla riktningar och planer nästan bestämda! Dags att få börja designa och sy kostym på riktigt nu! 19 karaktärer på 4 kostymarbetare, yes.

+ Funderar över varför mediaettorna alltid verkar vara dom sämsta som finns på foto etc? Jag kan inte låta bli att skratta alla dom gånger jag går förbi med någon liten brud som fotar detaljer på cykelställningen eller på sina fötter.

+ Inser mer och mer att jag verkligen inte kan tycka att en blond tjej är snygg på riktigt.

+ Alla de som har för mycket parfym på sig, speciellt på bussar! Jag dör!!! På min morgonbuss till skolan sitter ofta en tjej med Så Sjukt Mycket Vaniljparfym. Jag mår så illa.

+ På fredag ska jag och Kasper färga kläder, dricka öl och äta hipsterpizza och på lördag ska jag jobba! För jag har äntligen fått mig ett jobb! Men bra lön och den fantastiska uppgiften att umgås med en liten halvamerikansk femåring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar