lördag 19 november 2011

lägenheten på liljansberget + the klezmer lounge band

Är grinig och saknig idag. Så det så! Nu har jag faktiskt ingen lust alls att vara kvar i Umeå längre, jag vill bara söderut och få vara kär i lugn och ro. Det är så synd att mitt liv här och mitt liv där nästan inte har med varandra att göra alls, jag är så van vid att sånt ska vara hopkopplat liksom. Att min pojkvän och mina vänner inte känner varandra alls känns skumt. Jag vill ju få vara med alla jag tycker om, och gärna samtidigt! Att ha någon på distans är både bra och dåligt, och det här är väl något av det jobbigaste kanske. Som att när jag är här så lever jag bara mitt liv här, och när jag är där så stänger jag av umeålivet helst. Men det kanske bara är bra, att börja ta farväl av stan och alla här typ, eftersom jag nog inte är kvar så länge till. Men skumt känns det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar