onsdag 16 november 2011

sexy


Någon gång haft sex med samma kön? - lite kanske
Haft sex i duschen? - yes, fett niz
Kollat porrfilm? - Ja men har fortfarande inte lärt mig att uppskatta det ordentligt! Önskar att jag kunde.
Haft sex i snön? - Oj nej, bara onödigt
Jobbigaste stället att ligga på? - En gång i ett tält när det var typ 28 grader utanför. Jag har aldrig svettat så mycket och tydligt i hela mitt liv, serri! Det var spännande haha, men varmt.
När blev du av med din oskuld? - tvåtusenåtta

Bästa låten att hångla till? - Allt med Mogwai och God is an astronaut. Och Ludvig Svartholms skiva My Hearts Eyes som säkert är den mest mysiga skivan som finns.
Drömt sexdrömmar om någon du känner? - Japp, många! Alltid spännande, speciellt om det är om folk man inte varit med egentligen.
Legat med någon som bara är en vän? - Yes det är lite speciellt men fett om det funkar bra!
Hur många oskulder har du tagit? - Tre!

Tänkt på någon annan när du haft sex? - har väl hänt
Haft sex i någons förälders säng? - delvis
Coolaste stället att ligga på? - En kyrkogård en gång, och sen på SF-taket (ni umebor fattar grejen!!!) Det var sjukt imponerande faktiskt.
Haft sex i sjö/hav/pool? - Nope! Hörde en historia när jag var typ 13 om att Justin Timberlake och hans tjej vakuumfastnat i varandra liksom, och behövde åka in till sjukhus för att dom skulle lossa på dom. Så ne, jag blev nog rätt tagen av det där haha.
Haft sex med någon kompis bror/syster? - haha ja, lite kul situation
Somnat under sex? - nej åh det vore bara sorgligt. Skulle döda killen om det hände! Not okey.

1 kommentar: