torsdag 22 september 2011

idag har jag

+ fått manuset till slutprojektet, pillat med rollistan och taggat som fan!

+ gått med ella till stan i ösregn medans killarna åkte förbi varma och torra i bil

+ råkat köpa fulsnygga silver/gummilegging på röda korset för en tjuga

+ råkat gå in på ohlssons för att snabbt inse att höstleveransen kommit och att mina pengar snabbt måste spenderas. Jag har faktiskt inte varit i närheten av Ohlssons på hela sommaren, nu var det dags.

+ nu sitter jag på biblioteket och lyssnar på folkmusik, tittar igenom reddit efter hp-gifar, pluggar naturkunskap (?) och väntar på Kasper för att gå till Haga för att äta mat mmm mat, hungrig hungrig

+ imorgon blir det utgång till Five med hela klassen för att fira Matilda som fyllde 18 idag! Och på onsdag ska jag plus några andra till Pipes! Rolitrolit

(+ om två veckor drar jag söder ut igen men det tjatar jag ju så mycket om ändå. Fast det kommer äga. Hårt.

1 kommentar: