torsdag 1 september 2011

listy

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Jag har varit på promenad med en sköldpadda, varit på nattklubb för första gången, haft riktigt bra tjejkompisar (för första gången på iaf 5-6 år), köpt en bok på pocketshop, sett högvakten vid slottet och följt små barn till skolan.

Dog någon som stod dig nära?

nepp

Vilka länder besökte du?
Italien i våras!

Är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
Jag vill (eller behöver iaf) verkligen ett jobb.

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?

Kanske fjärde juli, det var en spännande, väldigt läskig och till slut sjukt fin dag.

Största misstaget?
NÄE varför måste man alltid göra misstag? Min sommar har ägt på typ alla sätt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag tappade rösten grymt hårt efter peace! Sen har jag varit förkyld av och till

Bästa köpet?
Har nästan inte handlat i sommar alls, och inget värt

Vad spenderade du mest pengar på?
Galet mycket socker och mat

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Friheten jag inte känt på länge. Sen har Benjamin nog varit med på ett hörn också...

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2011?
Like coming home - Khoma

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Både och tror jag. Början av sommaren var nog den period jag mått sämst på många år, men se senaste månaderna har jag varit väldigt glad! Så det jämnar kanske ut sig lite.

Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Haft mer tid

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit hemma utan att göra något värt, när jag kunde ha gjort så mycket trevligare saker

Hur tillbringade du midsommarafton?
Hos Kasper tror jag, det var bara nån dag innan vi åkte till Peace så vi packade nog och hetsade lite.

Hur många förhållanden?
Ett jäkligt bra

Favoritprogram på tv?
Har kollat väldigt lite alltså. Typ spartacus! Men det såg jag på dator. Fast det gick på tv samtidigt! Gills det?


Bästa boken du läste i sommar?
Små citroner gula av kajsa ingemarsson

Största musikaliska upptäckten?
khoma

Något du önskade dig och fick?
5000 i respengar! och en cykel men den blev stulen på dirr *FML*

Något du önskade dig men inte fick?
Nepp!

Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Hm jag kraschade nog hemma hos Kasper på natten nån gång eftersom vi grillat och partajat med en massa folk på död mans udde, vet inte riktigt vad vi gjorde på dagen... Åt troligen. Vi brukar göra det.

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011?
Öh jag har typ aldrig brytt mig så lite om kläder som denna vår och sommar. Hade svarta jeans lite för ofta, och linnen typ.

Vad fick dig att må bra?
Att vara nykär och att ha jäkligt bra vänner runt mig

Vem saknade du?
Kasper som var borta hela tiden typ

Vilka var de bästa nya människorna du träffade?
Jag började ju hänga en del med Isak men det gills kanske inte eftersom vi har varit bekanta. Hm, Benjamins småsyskon! Världens finaste typ.

Sommarens största kärlek?

B, Julia Roberts och Eminem

Sommarens största besvikelse?
kanske att den tog slut så fort

Sommarens bästa?
Trästocks i år var riktigt bra tycker jag, och veckan jag hade i Stockholm. Oslagbar.

Vad ska du göra i höst?
Läsa sista året, göra ett jävligt bra pa100 samt sceniskt projektarbete med klassen. Jag ska inte bli vinterdeprimerad, inte oroa mig i onödan, och inte slösa pengar. Sen kommer jag nog resa en hel del till linköping. Så ofta jag kan typ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar