tisdag 20 september 2011

tillbaka

- Hemkommen från ungefär den bästa semestern nånsin. Jag har haft det plågsamt bra och mysigt med ett sällskap på Benjmin, min mor, och hennes två väninnor. Nu sitter jag på arlanda och har sagt hejdå till B som åker vidare mot Lunnevad. Lagom roligt. Känns dock okej.

- Även fast det ibland känns mycket svårare och jobbigare att leva med att inte få vara med den man tycker om så hjälper det att tänka på vad målet faktiskt är. Att om åtta månader (ja, 8 inte 9, det har redan gått en månad!) så är det över. Fokusera på målet så går det mesta lättare.

-Loggar in på facebook och bara uääähh. Så urbota less på min sociala krets som man säger. Urbota less på Umeå och umeås människor som faktiskt inte kan ge mig något mer nu.

- Det enda jag oroar mig lite för är att få min tid här hemma att kännas meningsfull och njutbar på samma sätt som resten av tiden (den mycket mindre och kortare tiden.) Det är nog rätt viktigt att få meningsfullhet i allt man gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar