fredag 2 september 2011

min gårdag samt dag såhär långt

1, har sett Sherlock Holmes med Isak, som var fett grym
2, har sett demolitionman för första gången på hur länge som helst och den var ungefär hur cool som helst eftersom två av mina favoritmän är med. Sylvester Stallone och Wesley Snipes såklart, mmm...
3, sovit till tolv och skolkat min lektion i naturkunskap för att sedan komma till skolan och få höra av vi ändå inte hade den (win)
4, haft min första lektion i kör och insett att mina fredagslektioner kommer äga
5, lyssnat igenom hela phantom of the operah samt jesus christ superstar och taggat att sjunga musikaler!!!

I eftermiddag ska jag planera pa100, försöka laga internetet i benjamins lägenhet jag pajjade förra gången, och vara snäll mot mig själv och ej dra på en dryg fest där jag ändå kommer att må dåligt. Senare ikväll ska dock jag + ella + randoms på corona och se rebecca & fiona!!! ( och om fem dagar slutar jag sova ensam om nätterna, helt ok)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar