fredag 23 september 2011

Well let me tell you somthin all that glitters ain't gold

+ Har håltimme och lyssnar på Aloe Blaccs "I need a dollar", bra skit.

+ Det är intressant hur snabbt ens tänk kan ändras när man erfar olika erfarenheter. Och ibland inte alls.

+ Som att jag hade så lätt förr att se livet som en kamp när jag var ensam, något man måste ta sig igenom och klara av. Tillsammans med någon försvann det där. Det är fortfarande något jag måste öva på för att kunna ändra på. Svårt.

+ Vill någon gång kunna bli fri och känna mig säker ensam

+ Fortfarande det där nojjandet om att ändå inte vara tillräckligt för att vara värd att vänta på

+ Allt har blivit så bisarrt dyrt! Jag har inte råd att köpa någon mat som helst, någon alkohol, och egentligen ingenting över huvud taget. En tur och returbiljett Umeå - Stockholm kostade mig 1000 kronor igår! Två resor på vardera en timme var, för 500 spänn!!! Döden

+ Jag pluggar saker som alkärr, biologiskt mångfald och podsol och om två timmar har jag kör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar