lördag 24 september 2011

vad jag har sysslat med det senaste timmarna


Promenerat till Haga från liljansberget vilket var mycket längre och kallare än jag trodde, fått världens sämsta vägbeskrivning av Matilda, gick fel tre gånger, kommit fram, firat matilda tillsammans med klass + andra brudar + Einar, promenerat till stan och till five, dansat, knuffat på äckliga tafsande killar, använt einar som manlig mur etc etc etc. Jag har även stått en halvtimme vid garderoberna då personalen tappat bort min jacka med tillhörande nycklar till lägenheten på liljansberget, till slut övertalade jag den stackars killen med dåligt samvete att släppa in mig bakom disken för att få leta själv, hittade den på två min! Världens bästa gentleman Einar stannade med mig så länge att han missade sin sista buss. Hem tog jag mig iallafall, och sov så himla bra i världens bästa säng! Nu ska jag hem till Vännäs och jobba hela helgen mmhmm!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar