tisdag 20 september 2011

ska sova nu, bai

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja rätt så bra, brukar bli rätt sur på folk som är sega fast jag känner inte så många sådana

HAR DU BRA KONDITION:
Öh snart kanske om jag fortsätter simma varje vecka ehehe not gonna happen

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
när jag var i frankrike fotade min mor en hel del, där finns jag ju

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Mmm trött. Ska försöka övertala mig själv att det kommer att bli skönt att sova i min egna säng för första gången på två veckor men njä, det är aldrig roligare att sova ensam när man har sovit ihop med nån länge ehe

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart

BLIR DU BRA PÅ KORT:
öh nä inte egentligen

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
det var faktiskt aslänge sen! (brukade ej vara så förr ehe) nä men typ när jag lämnade benjamin på lunnevad i augusti (på riktigt) eller när jag såg sex and the city det avsnittet när Miranda träffar Steve för första gången av misstag för att Carrie dissat henne för att vara med mr. big ååh fint

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nepp stolt sex and the cityälskare!

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja hur bra som helst, spelade Zelda Twiligt Princess på wii och käkade franska chokladkakor mmm

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Alltså öh. Te typ. Eller blodapelsinjuice.

KAN DU LAGA MAT:
Ja klart, är ju en riktig kvinna!

ÄR DU NYTTIG:
För det mesta. Hemma iaf! För mycket socker dock men det ska jag göra något åt

ÄR DU BLYG:
ibland, för vackra män och tuffa tjejer man vill lära känna kanske

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Vaknade (läs; blev väckt) vid sju i sovrummet i vårt frankrikehus, lät B packa och göra iordning och drog mig upp tio minuter innan bilen kom och vi åkte till flyget

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Zelda Twilight Princess och Mario Kart till Wii!

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
fable, bioshock och zelda ocarina of time

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Går typ ej att räkna ut. Jag dricker mest vodka vilket inte kräver överdrivna mängder

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Yeslåda

JAG SOVER:
för lite, typ femsex timmar per natt

VAD SA DU SENAST?
"ska sova, snart!"

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
ja, peace, trästocks och urkult

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Kasper

HAR DU SNYGGA SKOR:
FUCK YEAH fast jag använder bara två par typ

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"öööööhöhhöhöh stäng av klockan uuuuhhh inte kliva upp uuugg" eller något sånt

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
nepp

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja, Benjamin

HAR DU KÖRKORT:
neh ska ej ta på ett tag heller

ÄR DU ENSAM NU:
lite, mamma är här

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
fira matilda i helgen som fyller arton!! nu är alla i min klass myndiga så att vi kan gå på ~after work~ woho


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar