söndag 5 juni 2011

är hemma efter massa dagar borta ute i stan/på nydala/hos alex/i skogen hos tim/överallt. Är skabbig och trött men glad och snygg ändå! Jag har haft ett värt lov. I torsdags hade jag + alex picnick på en kobbe i nydalaskön med jordgubbar och cider. Massa sol, massa sommar, sjukt nice. Sen åt jag middag hos honom och det var fint för det har jag inte gjort på kanske fyra år. Men det var exakt likadant. Sen klippte jag håret på både alex och alex mamma susanne. Sen sov jag hos henrik den natten också och det ägde för vi promenerade på åkern och tittade på armageddon i hans jättesäng tills vi somnade.


(äter som sagt alltid vid datorn) Igår åkte vi till holmsund och hem till Tim för att beskåda hans lyxhus vid havet, prata vindkraft med fadern i huset och äta grillmiddag, samt dricka vin och lyssna på dålig musik. Bäst!


Sen dog min mobil också någon av dagarna så nu har jag en helt ny från claes ohlssons! Ful och dålig och rapplig och låter jättehögt. Men men. Nu ska jag putsa fönster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar