torsdag 2 juni 2011

fightclub/citat/framtiden&livet kanske/hopp



"It's only after you've lost everything, that you're free to do anything."

Ikväll har jag sett fight club, för första gången på tre år kanske. Det var egentligen inför en filmanalys i psykologin, men fan vad bra den är alltså. Bra citat också. Så försöker jag se det nu haha... Jag är singel för första gången på väldigt väldigt länge. Och det är ovant. Och det känns konstigt. Och ibland känns det som om det är just det jag har gjort, förlorat allting jag hade. Men på samma sätt som Tayler i FC säger så är det nu man är fri att göra vad som helst. Det är min plan nu, inte ha några gränser och leva så mycket jag kan, göra exakt vad jag vill, vara med vem jag vill, äta och dricka vad jag vill, resa vars jag vill. Försöka göra allt det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar