lördag 18 juni 2011

ikväll;

- en sak jag har börjat med sedan jag blev singel; rättframheten. Jag orkar inte nojja lika mycket över att te.x folk stör sig på mig, jag är mer ärlig och tar tag i saker. När det är något som stör mig eller som jag går runt och tänker på pratar jag med personen ifrån och det har typ aldrig varit så för mig!

- det är sommarlov nu! Imorgon ska jag på filmkväll med folk jag kände för flera år sedan, det blir himla bra tror jag. (älskar hur social jag har blivit)

- jag hade ett väldigt bra samtal med min mor om alkohol idag

- även fast jag känner fler och umgås med fler nu känner jag också att jag klarar mig bättre ensam nu än förr. Praktiskt och skönt.

- har en helt sjukt konstig grej i min tunga, den har lixom låst sig, eller har växtvärk i sig. Askonstigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar