söndag 26 juni 2011

grejer jag har gjort sedan jag senast skrev;


varit hos alex som sagt, åkt ner till stan i regnet och gått på det superseriösa arbetsförmedlingen med Benjamin som skulle skaffa jobbcoach, fatta, en coach! Lite roligt. Sedan har jag spelat en massa mario kart, sett den nya xmanfilmen på bio med Isak, spelat lite mer tvspel, sett spindelmannen 3 som förövrigt är så sjukt jäkla kul. Dagen efter åkte jag till min stuga och det sög så det behöver man inte säga något om. Tillbaka i stan, gjort massa massa nice, spelat Fable 3 etc etc etc. Idag har jag 1, spelat tvspel 2, blivit assen, 3, handlat festivalkrubb på willys med kasper 4, stressat till bussen, åkt till Vännäs, hämtat tältpinnar och kudde. Sjukt ovärt. Nu ska jag strax in till stan igen och imorgonbitti åker vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar