söndag 12 juni 2011

bästa bästa sommarhelgen

är hemkommen efter tre dagar i Kaspers stuga med alla jag känner som är bra. Vi har planerat och pratat om det här så himla länge och sen blev det av och så blev det till och med mer lyckat än jag trodde och verkligen sådär prefekt sommar sommar sommar. Grejer jag gjort;

1, har insett det fantastiska med att bada!
2, pratat med elmer och fått de visa orden att några kraftiga roddtag och nattbad från en båt hjälper mot alla hjärtesorger finns.
3, blivit glad över att jag får umgås med så många jag tycker så mycket om förut typ elmer för han är så bra, och evelina för henne gillade jag asmycket förut, och alex såklart men han var inte med.
4, myst
5, insikten att vänner är så. mycket. viktigare. än. kärleken. just nu iallafall. Det viktigaste man har
6, blivit myggbiten
7, solbadat i flera timmar och CHILLAT i ordets rätta bemärkelse
8, mått
9, varit sådär eftertrött och suttit i en kall blåsig båt och sedan säga hejdå till alla och det här ägde och vi måste göra såna här saker hela sommaren för det är det bästa jag vet
10, åkt till kasper och satt upp tält och insett att peace and love är två veckor bort
11, ändå känt att jag kommer att klara mig bra när han åker bort till Barcelona (fast sakna såklart)
12, myst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar