söndag 5 juni 2011

sommarplaner/osv.

10-12 juni Tvådrygnsövernattning i Kaspers stuga ute på ön! Kommer bli grymmers grymmers fan vad jag peppar
16 juni Jag slutar tvåan! Inte så kul egentligen för jag kommer grina som fan troligen och hata sommaren men men. Det blir nog bra. Kommer dock sakna min klass dödligt mycket!
26 juni JAG OCH KAPER SÄTTER OSS PÅ BUSSEN MOT BORLÄNGE HOHOHOHHO
21-23 juli trästocksfestivalen
27-30 juli emmabodafestivalen?? Jag fyller ju dock 18 under denna tid så jag vet inte riktigt hur jag gör med det här. Men eftersom ingen ändå är hemma under min födelsedag så är det väl lika bra att dra iväg jag med. Har dock ingen att åka med! Men det väger nästan upp för jag får se Familjen igen, slagsmålsklubben, first aid kit, eventuellt olof dreijer?
29 juli jag fyller 18 år som sagt. Mina planer nu; antingen gå på krogen med brudz + alexander eller emmaboda
4 augusti URKULT bästbästbäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar