onsdag 1 juni 2011

min avslutning i nian/nostalgi/peppar årets avslutning/lite sad ändå


om det är något jag gillar så är det nostalgi. Jag blir lätt nostalgisk och speciellt på somrarna typ. Just nu tänker jag tillbaka på när jag slutade nian för två år sedan. Fatta, två år! Här är en bild på min fina klass alldeles innan vi sa vårt slutgiltiga hejdå. Grinade som en fontän såklart



I vännäs får man åka flak i nian också och inte bara på studenten! Det gjorde vi och det var grymt och tufft och vi åkte in i vännäsby och skrek.


Jag och Emma alldeles efter den gemensamma avslutningen i kyrkan. Emma gick i min paralellklass och började sen i min gymnasieklass! Fast nu har hon bytt och det är sämst för hon är bra.


Vi hade avslutningsbal också, och jag såg ut såhär, rätt piffig eller hur!



Och det blommade överallt överallt överallt. Så himla bra dagar och gud vad vi borde ha en återträff snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar