söndag 19 juni 2011

min favoritradio!

Alla som känner mig personligen vet nog hur mycket jag gillar radio nu för tiden, och i synnerhet P3. Top fem program på p3;

- Morgonpasset, MEN BARA PÅ TERMINERNA dvs. ej sommarversionen med nya radiopratare. Men annars är morgonpasset det perfekta programet.
1, sjukt jävla roligt
2, de bästa radiopratarna som finns, speciellt Kodjo såklart
3, de roligaste radiolyssnarna som finns som skickar in grymma mail
4, att de sänds tiden jag sitter på min buss till skolan
5, de har de bästa gästerna någonsin. Min morgonpass-hysteri började när Johan T Karlsson från Familjen var där och snackade för några månader sedan. FANTASTISKT.

- Ligga med P3, väldigt intressant och roligt program som sänds på nätterna, handlar om sex och förhållanden. Sånt som är så kul!

- Institutet, ett program om rolig forskning och sånt. Det bästa är att Anderas från fantastiska tvprogrammet Centralskolan är radiopratare

- Christer i P3, svårt att beskriva men sjukt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar